Service abonnement afsluiten
Service abonnement cv-ketel afsluiten?
Voorwaarden voor het all-in service abonnement van Warmgarant
1. Intergas cv-ketels
Warmgarant werkt alleen met het merk Intergas. Wij nemen daarom alleen Intergas cv-ketels in ons all-in service abonnement. Daarnaast nemen wij alleen cv-ketels in het all-in service abonnement die wij zelf ook verkopen. Voor de volgende serie cv-ketels, kun je bij ons terecht:
- de HRE A serie
- de HReco serie
- de Xtreme serie
2. Leeftijd van jouw cv-ketel
3. Inspectie van jouw cv-ketel
Pas nadat de installateur de cv-ketel na de inspectiebeurt heeft goedgekeurd, kan het Warmgarant all-in service abonnement definitief worden afgesloten. De ingangsdatum van het all-in service abonnement is 1 dag na het inspectiebezoek. Vanaf dan start de betaling per automatische incasso van €13,35. De cv-ketel wordt tijdens het inspectiebezoek meteen onderhouden, dus na 18 maanden zal de nieuwe onderhoudsbeurt uitgevoerd gaan worden.
4. Doorlooptijd inspectiebeurt
Afsluiten van all-in service abonnement bij Warmgarant?
Het all-in service abonnement van Warmgarant
Warmgarant houdt je cv-ketel 15 jaar lang in topconditie. Het service abonnement is echt all-in. Voor één bedrag van €13,35 per maand, ben je verzekerd van:
- Periodieke onderhoudsbeurt
- 24-uur en 7 dagen per week storingshulp
- Reparatie bij storing
- Géén voorrijkosten
- Géén arbeidsloon
- Géén materiaalkosten
Periodieke onderhoud aan de cv-ketel
- Inspectie van de cv-ketel
- Inspectie van de rookgassen
- Het schoonmaken van de cv-ketel
- Het afstellen van de cv-ketel voor een zuinige werking
- Het repareren van defecte onderdelen
- Het preventief vervangen van onderdelen in de cv-ketel
24 -uur en 7 dagen per week storingshulp
We hopen uiteraard dat het niet vaak voorkomt, maar helaas kan een storing aan je cv-ketel voorkomen. Mocht dit gebeuren én heb je het all-in service abonnement van Warmgarant, dan helpen wij jou zo goed mogelijk. Wij zijn voor klanten 24/7 bereikbaar wanneer er een storing zich voordoet. Dit geldt dus ook voor een storing tijdens kerst, pasen of oudjaarsdag.
Op het moment dat je een storing hebt, mag je naar ons vertrouwde nummer bellen (085 - 401 22 33). Onze experts proberen eerst samen met jou de storing aan de telefoon te verhelpen. Mocht dit niet lukken, dan staat er binnen 24 uur een installateur bij je op de stoep om de storing te verhelpen. Reparatie kosten aan jouw cv-ketel bij een storing zitten inbegrepen bij het all-in service abonnement. Er worden achteraf dus geen voorrijkosten, materiaalkosten en arbeidsloon in rekening gebracht.
Nog vragen?
Wij snappen dat je misschien nog wat vragen heeft over het all-in service abonnement van Warmgarant. Vul met onderstaande button het bel mij terug formulier in, dan nemen wij binnen 24 uur contact met je op om alle vragen over het all-in service abonnement door te nemen.
Mocht je liever direct iemand aan de telefoon willen, dan kan dit ook. Doordeweeks zijn wij bereikbaar van 08:00-21:00 uur en in het weekend van 10:00-17:00 uur op telefoonnummer: 085-4012233.